- Πιο γρήγορες αγορές. Πραγματοποιείτε τις αγορές σας χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να συμπληρώνετε τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής.
- Μπορείτε να αποθηκεύσετε πολλές διευθύνσεις αποστολής, π.χ. διεύθυνση οικίας, διεύθυνση εργασίας κ.α. Έτσι δεν χρειάζεται να τις πληκτρολογείτε κάθε φορά, απλώς τις επιλέγετε.
- Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας και τον αριθμό αποστολής.
- Μπορείτε να διατηρείτε λίστα με τα αγαπημένα σας.
- Μπορείτε να κάνετε επιστροφή! Σε περίπτωση που γυρίσετε πίσω κάποιο ρούχο, μένει πιστωτικό υπόλοιπο στον λογαριασμό σας που μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για ένα χρόνο σε επόμενη αγορά σας.
- Απολαμβάνετε τις προσφορές / εκπτώσεις που έχουν τα εγγεγραμμένα μέλη στην ιστοσελίδα μας. Με email ενημερώνεστε για τις τρέχουσες προσφορές που μόνο όσες και όσοι έχουν λογαριασμό στο eshop απολαμβάνουν!
Σας ενημερώνουμε ότι για να πραγματοποιηθεί η τηλεφωνική παραγγελία πρέπει να μας πείτε τους κωδικούς των ρούχων που θέλετε τους οποίους μπορείτε να βρείτε κάτω από την περιγραφή κάθε ρούχου (π.χ. 37-0201). Μια τηλεφωνική παραγγελία μπορεί να εξοφληθεί μόνο με Αντικαταβολή, δηλαδή η πληρωμή γίνεται κατά την παράδοση. Τα μεταφορικά έξοδα / έξοδα αντικαταβολής δεν χρεώνονται στον πελάτη, τα παρέχουμε δωρεάν!
- ν έχετε κάνει Εγγραφή στο e-shop μας:
Κάντε «Είσοδο» και βρείτε τον αριθμό αποστολής στις παραγγελίες σας στο αριστερό μενού. Κάντε κλικ στον αριθμό για να δείτε που βρίσκεται το δέμα σας. - Αν κάνατε την παραγγελία ως Επισκέπτης:
Ζητήστε στο [email protected] να σας στείλουμε τον αριθμό παρακολούθησης του δέματος σας. Μην παραλείψετε να μας αναφέρετε τον αριθμό της παραγγελίας ή σε ποιο όνομα έγινε.
Για αποστολές στο εξωτερικό:
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, ένα e-mail με τον αριθμό αποστολής θα σας σταλεί από την UPS.
Για εκτενέστερες πληροφορίες που αφορούν τη διαδικασία παράδοσης πατήστε εδώ.
Επιστροφές από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν γίνονται δεκτές (λυπούμαστε αλλά αυτό γίνεται λόγω πολύ υψηλού κόστους εκτελωνισμού).
Αλλαγή προϊόντος τρέχουσας συλλογής μπορεί να γίνει με την απόδειξη σε οποιοδήποτε κατάστημα HEEL (Κηφισιά, Κολωνάκι, Πάρος, Πειραιάς, Περιστέρι, Μύκονος).
Για εκτενέστερες πληροφορίες που αφορούν τη διαδικασία επιστροφής πατήστε εδώ.
Περιορισμοί σε περίπτωση αλλαγής:
- IΔεν γίνεται αλλαγή σε προϊόντα που έχουν πλυθεί ή φθαρεί.
- Για να γίνει επιστροφή από ηλεκτρονική αγορά πρέπει να έχετε λογαριασμό στο e-shop, ώστε να πιστωθεί ο λογαριασμό σας.
- Η αλλαγή προϊόντων από προηγούμενη collection δεν μπορεί να γίνει σε καταστήματα λιανικής HEEL.
- Πιστωτική / Χρεωστική / Προπληρωμένη κάρτα
(Master Card, Maestro, Visa, Visa Electron, Diners, American Express) - Paypal
- Αντικαταβολή
(μόνο για αποστολή στην Ελλάδα)
Οι μικρές αλλαγές υφασμάτων ή/και χρωμάτων σε συνδυασμό με την περιορισμένη ποσότητα παραγωγής δίνουν στο ρούχο μια μοναδικότητα που καμία άλλη μαζικής παραγωγής εταιρία δεν μπορεί να δώσει.
Όλα τα σχέδια, τα υφάσματα και τα χρώματα των ρούχων HEEL επιλέγονται προσεκτικά, ακολουθώντας τις τάσεις αλλά και τις καινοτόμες ιδέες του δημιουργικού μας.